1991-2020
1991-ci ildə
müstəqilliyini bərpa etdikdən və ölkəmizin suverenliyi dünya dövlətlərinin
böyük əksəriyyəti tərəfindən tanındıqdan sonra Azərbaycan Respublikasına qarşı
yönəlmiş təzyiqlər, daxili və xarici təhdidlər daha da gücləndi. Bütün bunlar
Azərbaycanda onsuz da mürəkkəb olan ictimai-siyasi durumu daha da ağırlaşdırdı.
Ölkədəki ağır sosial-iqtisadi böhran, hərc-mərclik, anarxiya dövlət idarəçiliyini
iflic vəziyyətinə saldı. Hakimiyyət təmsilçilərindən olan bəzi şəxslərin
“könüllü döyüşçü” adı altında qanunsuz silahlı dəstələr yaratması nəticə
etibarı ilə hakimiyyətdə olan qüvvələrin iflasını daha da sürətləndirirdi. Belə
şəraitdə nəinki hüquqi dövlətdən, demokratiyadan, hətta insanların təhlükəsiz
yaşamaq kimi adi hüququndan danışmaq belə mümkün deyildi. Ayrı-ayrı siyasi
partiyaların qanunsuz silahlı birləşmələrə malik olmaqla dövlətin o zamankı rəhbərliyinə
tabe olmaması nəticəsində hakimiyyət böhranının dərinləşməsi ölkənin cənubunda
və şimalında separatçıların məkrli niyyətlərini həyata keçirmələri üçün münbit
şərait yaranmışdı. Şimalda “Sadval” hərəkatı açıq fəaliyyətə başlamış, cənubda
isə qondarma “Talış-Muğan Respublikası” yaradılmaqla Azərbaycanın bütün cənub
bölgəsinin faktiki olaraq respublika ilə əlaqəsi kəsilmişdi.
Ölkədəki gərgin
vəziyyət milli təhlükəsizlik sisteminin yenidən qurulması, milli maraqların
müdafiəçisi olmaq kimi prioritet vəzifələrin həyata keçirilməsi zərurətini
doğurdu. Bu vəzifələri layiqincə yerinə yetirmək, eləcə də 70 il ərzində yalnız
sovet imperiyasının mənafelərini güdən təhlükəsizlik sistemi prinsiplərindən
imtina etmək, cəmiyyətdə formalaşmış mövcud stereotipləri dağıtmaq, əvəzində hər
hansı bir dövlətdən idarə asılılığı olmayan, Azərbaycan xalqının maraqlarının təhlükəsizliyi
keşiyində etibarlı dayanmaq iqtidarında olan milli təhlükəsizlik orqanını
yaratmaq olduqca çox çətin, ciddi və həyati vacib bir məsələ idi.
Azərbaycan
Respublikası Ali Sovetinin qərarı ilə 1991-ci il noyabr ayının 1-də Dövlət Təhlükəsizlik
Komitəsinin əsasında Milli Təhlükəsizlik Nazirliyi təsis edildi. Bu qərar təhlükəsizlik
orqanlarının qarşısında duran vəzifələrin məzmununun və mahiyyətinin dəyişdirilməsi
zərurətini də ortaya çıxardı. Çünki Dövlət Təhlükəsizlik Komitəsinin bütün
imkanları və potensialı ümumilikdə Sovet imperiyasının mövcudluğunun və
strateji maraqlarının təminatına yönəlmişdisə, Milli Təhlükəsizlik Nazirliyinin
qarşısında duran başlıca vəzifə Azərbaycan Respublikasının suverenliyinə,
konstitusiya quruluşuna, iqtisadi, müdafiə və elmi-texniki potensialına, həmçinin
dövlət sirri təşkil edən məlumatların qorunmasına, xarici dövlətlərin xüsusi
xidmətlərinin və təşkilatlarının, cinayətkar qrupların və ayrı-ayrı şəxslərin kəşfiyyat
və digər təxribat-pozuculuq fəaliyyətinin qarşısının alınmasına, bir sözlə,
xalqımızın milli mənafeyini və maraqlarını müdafiə və mühafizə etməyə yönəlmişdi.
Lakin, müəyyən obyektiv və subyektiv səbəblərdən, ilk növbədə, respublikaya səriştəsiz
rəhbərlik, hökm sürən özbaşınalıq ilə əlaqədar 1991-1993-cü illərdə qarşıya
qoyulmuş vəzifələri yüksək peşəkarlıqla həyata keçirmək, ölkə daxilində
sabitliyi təmin etmək, eyni zamanda vaxtı ilə dağıdılmış, yararsız vəziyyətə
salınmış sərhəd zolağında sərhədi qanunsuz keçən qaçaqmalçıların, təxribatçıların,
pozucu qüvvələrin qarşısını yetərincə almaq mümkün olmurdu. Müstəqilliyimizin
möhkəmləndirilməsinə mane olan qüvvələr Azərbaycanın milli təhlükəsizliyinin təminatına
əngəl törətməyə, ölkədəki siyasi gərginliyi bir qədər də dərinləşdirməyə başladılar. Nəticədə müstəqilliyimizin taleyi
artıq şübhə altına alındı.
Ümummilli lider Heydər Əliyev
Azərbaycan təhlükəsizlik orqanlarının müstəqillik illərindəki tarixini şərti
olaraq iki dövrə bölürdü: 1991-1993-cü illər və ondan sonrakı dövr. Birinci
dövrdə qəfildən öz xidmət təyinatını dəyişmiş şəxsi heyət üçün bütün dəyərlərin
yenidən qiymətləndirilməsi; yenidən təşkilatlanma ilə əlaqədar şaşqınlıq
vəziyyəti səciyyəvi idi və bunlar obyektiv çətinliklər idi. Lakin bu dövrdə
ölkəyə rəhbərlik etmiş şəxslərin naşılığı üzündən Milli Təhlükəsizlik
Nazirliyinin də fəaliyyəti nəzarətdən kənarda qalmışdı, bu orqan dürüst
istiqamətləndirilmirdi, peşəkarlıq tələblərinə görə yox, qrup və partiya
maraqlarına görə formalaşdırılırdı. Odur ki, nazirlik ölkənin başı üstünü almış
çox ciddi fəlakətlər barədə qabaqlayıcı məlumatlar əldə edib, onların qarşısını
almaq üçün tədbirlər görmək əvəzinə, əksər hallarda artıq törədilmiş
cinayətlərin və milli maraqlara vurulmuş ağır zərbələrin qeydiyyatçısına
çevrilmişdi.
Xalqımızın israrlı tələbi və təkidi ilə yenidən siyasi hakimiyyətə
qayıdan Heydər Əliyev xüsusi xidmət orqanlarının qarşısında öz səlahiyyətlərinə
daxil olan vəzifələri yerinə yetirmək üçün peşəkar kadr potensialını
formalaşdırmaq, strukturunu təkmilləşdirmək, təhlükəsizlik orqanlarının fəaliyyət
istiqamətlərini müəyyənləşdirmək, onları xalqın maraqlarına cavab verən səviyyədə
hazırlamaq və həyata keçirmək üzrə prinsipləri və vəzifələri müəyyən etdi.
Mövcud daxili və xarici təhdidlərə baxmayaraq, təhlükəsizlik orqanlarının əməkdaşları
öz işlərini ümummilli lider Heydər Əliyevin tapşırıq və tövsiyələri əsasında
qurmağa və həyata keçirməyə çalışırdılar. Böyük inamla demək olar ki, Azərbaycan
Respublikasının hüquq mühafizə və təhlükəsizlik orqanlarının fəaliyyətinin dirçəliş
və yüksəliş, sözün əsl mənasında milli maraqlara xidmət dövrü məhz ümummilli
liderimiz Heydər Əliyevin Azərbaycan rəhbərliyinə qayıdışı, bu qurumların
işinin yenidən təşkilinə və nizamlanmasına göstərdiyi tələbkarlıq, eyni zamanda
gündəlik nəzarəti, qayğısı və diqqəti ilə bağlı idi.
Ümummilli lider Heydər Əliyev
1997-ci il iyunun 28-də Milli Təhlükəsizlik Nazirliyində milli təhlükəsizlik
orqanları əməkdaşlarının peşə bayramı gününün təsis edilməsinə həsr olunmuş
mərasimdəki çıxışında təhlükəsizlik orqanlarının qarşısında aşağıdakı vəzifələri
qoyurdu: “Azərbaycanın Milli Təhlükəsizlik Nazirliyi artıq dirçəlib,
formalaşıb, öz gücünü toplayıb və həqiqətən müstəqil Azərbaycan Respublikasının
dövlət təhlükəsizliyini təmin etməyə, qorumağa qadirdir. Ancaq eyni zamanda
sizin qarşınızda hələ çox böyük vəzifələr var. Birinci vəzifə ondan ibarətdir
ki, sovet dövründə də, müstəqillik dövründə də bu orqanda buraxılmış səhvlər
bundan sonra bir daha buraxılmasın. Sizin ən əsas məqsədiniz ondan ibarətdir
ki, heç bir vətəndaşa qarşı ədalətsiz hərəkət edilməsin. Hər bir vətəndaşın
hüquqlarının qorunması bizim dövlətimizin və prezident kimi mənim əsas
vəzifəmdir. Bu vəzifənin də böyük bir hissəsini siz həyata keçirməlisiniz.
İnsanların hüquqlarının qorunması, təhlükəsizliyinin təmin olunması, təkcə dövlətin
yox, cəmiyyətin, xalqımızın da təhlükəsizliyinin təmin edilməsi sizin
vəzifənizdir.
Ona görə də bir tərəfdən siz çox
ciddi, cəsarətli tədbirlər görməlisiniz, ikinci tərəfdən, keçmişdə buraxılan
səhvlərin heç birisini buraxmamalısınız. Yenə də deyirəm, gərək heç kəs
ədalətsiz olaraq heç bir məhrumiyyətə məruz qalmasın, heç kəsin hüququ
tapdalanmasın, heç kəskin mənliyinə toxunulmasın, hər kəsin vətəndaş ləyaqəti
qorunub saxlanılsın”.
Onun təhlükəsizlik və eləcə də
hüquq-mühafizə orqanlarının qarşısında qoyduğu tələblər nəticəsində 1990-94-cü
illərdə müstəqilliyimizə və dövlətçiliyimizə qarşı yönəlmiş qəsdlər, terror
aktlarının və digər ağır cinayətlərin qarşısının alınması istiqamətində əsaslı
işlər görüldü. Belə ki, ümummilli lider Heydər Əliyev «Cinayətkarlığa qarşı
mübarizənin gücləndirilməsi, qanunçuluğun və hüquq qaydasının
möhkəmləndirilməsi tədbirləri haqqında» 9 avqust 1994-cü il tarixli fərmanında
Azərbaycan Respublikasının güc strukturları qarşısında mühüm vəzifələr qoydu.
Dövlətin iqtisadi, siyasi əsaslarının təhlükəsizliyi, vətəndaşların həyatı,
səhhəti və mülkiyyət hüquqları əleyhinə yönəldilən və əsasən mütəşəkkil
cinayətkar dəstələr, qanunsuz silahlı birləşmələr və digər cinayətkar ünsürlər
tərəfindən törədilən terror aktları, təxribat, qəsdən adam öldürmə, banditizm,
silahın, döyüş sursatının və partlayıcı maddələrin talanması, eləcə də digər
cinayətkarlıq hallarına qarşı mübarizəni gücləndirdi.
Bundan başqa, Daxili İşlər və
Milli Təhlükəsizlik nazirliklərinə ağır cinayətlərin qarşısının alınması və
üstünün açılması üçün əməliyyat-axtarış fəaliyyəti üzrə xidmət sahələrinin
işini əsaslı şəkildə yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə kompleks tədbirlərin
hazırlanması və həyata keçirilməsi tapşırığı verildi. Əhalidə və qanunsuz
dəstələrdə olan silah-sursatın yığılması, cinayətkar dəstələrin ləğv edilməsi,
pozucu qüvvələrin təxribat aksiyalarının qarşısının alınması və s.
istiqamətlərdə görülən işlər ölkədə sabitliyin və milli təhlükəsizliyin təmin
edilməsinə tam zəmin yaratdı.
Heydər Əliyevin peşəkarlığı və yüksək idarəçilik qabiliyyəti sayəsində
sabitlik əldə edildi. Ümummilli liderin təhlükəsizlik orqanları qarşısında yeni
reallıqlardan irəli gələn vəzifələr qoyması ilə artıq qabaqlayıcı məlumatlar əsasında
cinayətlərin hazırlıq, yaxud baş vermə ərəfəsində qarşısının alınmasına nail
olundu. Heydər Əliyevin Azərbaycanın milli təhlükəsizlik siyasətinin aparıcı
istiqamətlərini işləyib hazırlaması, Azərbaycan xüsusi xidmət orqanları
qarşısında duran taleyüklü vəzifələri müəyyənləşdirməsi, respublikamızın digər
dövlətlərlə təhlükəsizlik sahəsində strateji tərəfdaşlıq münasibətlərinin təşəkkülü
yönümündə ardıcıl fəaliyyəti, Azərbaycanın təhlükəsizlik siyasətinin yaxın və
uzaq perspektivi üçün konseptual müddəalarını açıqlaması tam məsuliyyətlə bunu
deməyə əsas verir ki, müasir dövrdə Azərbaycanın təhlükəsizlik strategiyası
onun adı ilə bağlıdır. Dahi siyasətçi Heydər Əliyev nəinki bu strategiyanı
formalaşdırmış, eyni zamanda, onun əməli surətdə həyata keçirilməsi üçün
konkret istiqamətləri dəqiq müəyyənləşdirmişdir.
MTN-in əməkdaşları tərəfindən aparılan gərgin iş nəticəsində
1994-1997-ci illərdə Azərbaycan Respublikası əleyhinə xarici xüsusi xidmət
orqanlarının pozuculuq fəaliyyətinin qarşısı əsasən alınmış, onlar tərəfindən məxfi
əməkdaşlığa cəlb olunmuş 213 ölkə vətəndaşı aşkarlanmış, onlardan 27 nəfəri
casusluq fəaliyyətinə görə məhkum olunmuş, 186 nəfər isə profilaktik iş
aparılmaqla cinayət yolundan çəkindirilmiş, 13 əcnəbi casus ifşa edilmişdir.
Respublikada 3 dəfə vətəndaş müharibəsi təhlükəsi sovuşdurulmuş, 7 dövlət
çevrilişi cəhdinin qarşısı alınmış, 5 cəhd hazırlıq mərhələsində
lokallaşdırılmış, terror-təxribat törətmək istəyən onlarca şəxs və qrup
vaxtında zərərsizləşdirilmişdir.
Müstəqilliyini əzmlə möhkəmləndirən, demokratik prinsiplərə söykənərək
sivil, hüquqi dövlət quruculuğu yolunda dönməzliyini sübuta yetirən Azərbaycan
Respublikası bu gün öz dövlətçilik ənənələrini daha da inkişaf etdirərək
etibarlı gələcəyi, əbədiyaşarlığı üçün sarsılmaz təməl yaradır. Bu sahədə üzərinə
mühüm vəzifələr düşən Milli Təhlükəsizlik Nazirliyi Azərbaycan xalqının ən
böyük nailiyyəti olan dövlət müstəqilliyinin qorunub saxlanılmasında və daha da
möhkəmləndirilməsində mühüm işlər görmüşdür. Milli Təhlükəsizlik Nazirliyi ölkənin
və xalqın təhlükəsizliyinin təmin edilməsi ilə yanaşı, müstəqil respublikamızın
sələfi olan Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətindən miras qalmış milli-mənəvi dəyərlərin
qorunması, irslə varis arasındakı bağların bərpası istiqamətində də xeyli
uğurlar qazanmışdır. MTN milli öndər Heydər Əliyevin rəhbərliyi
altında yalnız keçmişin mütərəqqi ənənələrinin və müasir dövlətimizin təhlükəsizliyinin
keşiyində dayanmamış, həm də sabahın, gələcəyin təminatçısı funksiyasını ləyaqətlə
yerinə yetirməyə çalışmışdır.
Heydər Əliyevin rəhbərliyi
altında həyata keçirilən tədbirlər nəticəsində təxribat-pozuculuq hallarına son
qoyuldu. Milli öndərimiz Heydər Əliyevin qeyd etdiyi kimi: «…xaricdəki və ölkə
daxilindəki pozucu qüvvələr Azərbaycan Respublikasında ictimai-siyasi sabitliyi
pozmaq, iqtisadi islahatların həyata keçirilməsinə və ölkəyə xarici kapitalın
axınının təmin olunmasına mane olmaq məqsədi ilə digər təxribat əməllərinə,
hətta ölkə başçısına qarşı terror aktlarına da əl atdılar. Həyata keçirilən
məqsədyönlü və qəti tədbirlər nəticəsində bütün bu cəhdlərin qarşısı alındı».
Lakin müasir dövrdə Azərbaycanda daxili təhlükəsizliyin təminatı məqsədi ilə
terrorizmə qarşı mübarizə yalnız erməni terror təşkilatları və ya Ermənistan
dövləti tərəfindən dəstəklənən terror təşkilatlarına qarşı mübarizə ilə məhdudlaşmır.
Məhz Heydər Əliyevin apardığı siyasət nəticəsində bu gün də Azərbaycan
beynəlxalq antiterror koalisiyasının üzvlərindən biri olmaqla ölkə daxilində
müvafiq təşkilatların və onlarla əlaqədə şübhəli bilinən qurumların
fəaliyyətinin maksimal dərəcədə nəzarət altında saxlanılmasına nail olmuşdur.
Bu faktlar öz ifadəsini 2003-cü ilin mayın əvvəllərində ABŞ Dövlət Departamenti
tərəfindən dərc edilmiş «2002-ci ildə dünyada terrorizmin vəziyyəti haqqında»
hesabatda da tapmışdır.
Müasir dövrdə Azərbaycanın beynəlxalq
antiterror koalisiyasının fəal üzvlərindən olması bir tərəfdən ölkəmizin
beynəlxalq birliyin üzvü kimi ümumdünya səviyyəsində cərəyan edən proseslərdən
kənarda qalmaması baxımından mühüm əhəmiyyət kəsb edirsə, digər tərəfdən bu
ölkəmizin daxili motivlərindən irəli gəlir. Bununla əlaqədar olaraq Azərbaycan
Respublikasının prezidenti Heydər Əliyev ABŞ-da 2001-ci ilin məlum 11 sentyabr
terror aktları ilə bağlı bəyanatında bildirirdi: «Terrorçuluğun bütün təzahür
formalarını qətiyyətlə pisləyən Azərbaycan terrorçuluğa qarşı mübarizə aparmış
və bu istiqamətdə dünya dövlətləri və qurumları ilə əməkdaşlığa hazır olduğunu
nümayişə çıxarır ki, bu da nəticə etibarı ilə ölkədə ictimai-siyasi sabitliyin
pozulması ilə daxili təhlükəsizliyin təminatı üçün ciddi təhdid təşkil edir».
Heydər Əliyev dünyanın ən nəhəng
kürsülərindən Ermənistan dövlətinin terrorçuluq siyasətini pisləyəndə və
terrorçuluğun bəşəriyyət üçün böyük fəlakət olduğunu elan edəndə bu sözlərə o
qədər də ciddi reaksiya verilmirdi. Yalnız terror aksiyası iri, sivil
dövlətlərdə baş verəndə bu siyasətçinin uzaqgörənliyini, terrorun müharibədən
daha dəhşətli, daha qorxunc hadisə olduğunu dərk etdilər və qlobal səviyyədə
dünyanın böyük dövlətləri bu problemlə məşğul olmağa başladı.
Hazırda dünyanın əksər aparıcı
dövlətlərinin xüsusi xidmət orqanlarının diqqət mərkəzində duran terrorçuluqla
mübarizə məsələsi Azərbaycan təhlükəsizlik orqanları üçün də mühüm əhəmiyyət
kəsb edir. Son dövrlərdə terrorçuluğun yeni bir qolu kimi meydana çıxmış nüvə
texnologiyaları və ikili xassəli maddələr qaçaqmalçılığı və s. dünyada gedən
prosesləri diqqətlə izləməyə və geosiyasi mövqeyinə görə bir sıra dövlətlərin
maraq dairəsində olan ölkəmizin ərazisindən keçən nəqliyyat dəhlizindən
beynəlxalq terrorçuluq fəaliyyətində istifadə edilməsinin qarşısını almaq üçün
Azərbaycanın təhlükəsizlik orqanları bir sıra təxirəsalınmaz tədbirlər həyata
keçirmişdir.
Ölkəmizə münasibətdə
siyasi-iqtisadi, hərbi təcavüzkar niyyətlərini gizlətməyən təcavüzkar
Ermənistanın, o cümlədən bəzi dövlətlərin müəyyən dairələrinin bir çox hallarda
üst-üstə düşən maraqları və bu maraqlardan doğan kəşfiyyat-pozuculuq
fəaliyyətləri Azərbaycanın təhlükəsizlik orqanlarını düşünülmüş və qabaqlayıcı
addımlar atmağa sövq edir. Heydər Əliyevin rəhbərliyi altında MTN
əməkdaşlarının gərgin əməyi, öz işinə yüksək peşəkarlıq və dərin məsuliyyət
hissi ilə yanaşması nəticəsində son dövrlərdə bəzi xarici xüsusi xidmət
orqanlarının təsir və təzyiq cəhdlərinin, respublikamızın suverenliyinə qarşı
yönəldilmiş bir sıra terror-təxribat hərəkətlərinin qarşısı vaxtında alınmış və
müvafiq tədbirlər görülmüşdür. Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin dövlətin və
dövlətçiliyin möhkəmləndirilməsi istiqamətində apardığı siyasət onun layiqli
davamçısı Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev tərəfindən də
uğurla davam etdirilir və öz qalib gücünü göstərir.
Cəsarətlə demək olar ki, məhz
Heydər Əliyevin siyasi kursu Azərbaycanı hüquqi, demokratik, dünyəvi dövlət
kimi Avropaya inteqrasiya edir, qloballaşmaya aparır. Müasir, çağdaş
sivilizasiyalı yol da qloballaşmadan keçir. MTN-in dünyanın bir çox ölkələrinin
xüsusi xidmət orqanları ilə terrorçuluğa, narkobiznesə, mütəşəkkil
cinayətkarlığın digər formalarına qarşı mübarizə sahəsində beynəlxalq
əlaqələrini ildən-ilə genişləndirməsi də bu təhlükənin tamamilə aradan
qaldırılmasına xidmət edir. Antiterror koalisiyasının fəal üzvlərindən olan
Azərbaycanın qəti və prinsipial mövqeyi, terrorçuluqla mübarizənin konkret
nəticələri, intensiv informasiya mübadiləsi, beynəlxalq axtarışda olan
şəxslərin tutulması və müəyyən edilmiş qaydada təhvil verilməsi, əməkdaşlıq
üzrə əlaqələrimizin önəmli nümunələri ictimaiyyətimiz və tərəfdaş dövlətlər
tərəfindən daim yüksək qiymətləndirilir və təqdir olunur.
Ölkədə sabitlik təmin olunduqdan
sonra Milli Təhlükəsizlik Nazirliyində işlər öz məcrasına düşdükcə onun
təşəkkülü ilə bağlı lazımi hüquqi sənədlər də imzalanırdı. «Cinayət prosesində
iştirak edən şəxslərin dövlət müdafiəsi haqqında» Azərbaycan Respublikası
Qanununun tətbiq edilməsi barədə fərman (1 fevral 1999-cu il), «Narkotik
vasitələrin, psixotrop maddələrin və prekursorların qanunsuz dövriyyəsi ilə
mübarizə haqqında» Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərmanları (4 avqust 1999-cu il, 24 avqust
2002-ci il), «Terrorizmə qarşı mübarizə haqqında» Azərbaycan Respublikası
Qanununun tətbiq edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərmanı
(30 avqust 1999-cu il), «Əməliyyat-axtarış fəaliyyəti haqqında» Azərbaycan
Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin fərmanları (11 noyabr 1999-cu il və 24 avqust 2002-ci il) və sair
hüquqi sənədlərin qəbul edilməsi MTN-in fəaliyyətinin istiqamətlənməsində,
hüquqi bazanın yaradılmasında əvəzsiz rol oynadı.
Bu gün Ulu öndərin siyasi kursunu inamla və uğurla davam etdirən, Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti möhtərəm İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə Azərbaycan öz
dövlətçilik ənənələrini daha da inkişaf etdirir. Məhz Silahlı Qüvvələrin Ali
Baş Komandanı cənab İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə mühüm təşkilati-əməli
islahatların həyata keçirilməsi, zəruri hüquqi bazanın möhkəmləndirilməsi
istiqamətində ardıcıl tədbirlər planı işlənib hazırlanmışdır. «Milli təhlükəsizlik
haqqında», «Kəşfiyyat və əks-kəşfiyyat haqqında», «Dövlət sirri haqqında» Azərbaycan Respublikası
qanunlarının, «Azərbaycan Respublikasının Milli Təhlükəsizlik Konsepsiyası»nın
və sair qanunvericilik aktların, normativ-hüquqi sənədlərin qəbulu təhlükəsizlik
orqanlarının fəaliyyət istiqamətlərinin qanunvericilik bazasının təkmilləşdirilməsinin
göstəriciləridir.
Çağdaş dönəmdə qlobal təhlükəsizlik arxitekturasının, beynəlxalq
nizamın ciddi təzyiq və təsirlərə məruz qaldığı, regional əmin-amanlığa təhdidlərin
artdığı bir dövrdə dövlət müstəqilliyinin, ictimai-siyasi sabitliyin qorunması
və möhkəmləndirilməsi işinin daha da yüksəldilməsi təhlükəsizlik orqanlarının
da fəaliyyətinin daim təkmilləşdirilməsini, müasir çağırışlara cavab verən
adekvat bir xüsusi xidmətə çevrilməsini zəruri edir.
Dövlət başçımız cənab İlham Əliyevin imzaladığı 14 dekabr 2015-ci il
tarixli 706 nömrəli Fərman ilə xüsusi xidmət orqanlarının fəaliyyətinin səmərəliliyini
artırmaq və dövlət idarəetmə strukturunu təkmilləşdirmək məqsədilə Azərbaycan
Respublikası Milli Təhlükəsizlik Nazirliyinin əsasında Azərbaycan
Respublikasının Dövlət Təhlükəsizliyi Xidməti və Azərbaycan Respublikasının
Xarici Kəşfiyyat Xidməti yaradılmışdır.
Azərbaycan xalqının ən böyük nailiyyəti olan dövlət müstəqilliyinin qorunub saxlanılmasında və daha da möhkəmləndirilməsində üzərinə mühüm vəzifələr düşən Dövlət Təhlükəsizliyi Xidməti qarşıya qoyulmuş vəzifələri həyata keçirən şəxsi heyətin saflığına, Vətənə, xalqa və dövlətə sədaqətinə, eyni zamanda peşə, fiziki və döyüş hazırlığına xüsusi önəm verir. İndi yüksək peşəkarlıq və intellektual səviyyə, ciddi xidmət və icra intizamı başlıca meyarlardır.